Suknie ślubne, welony, okrycia, dodatki

PolskiPolski
Sklep internetowy z szeroką ofertą produktów. Stworzony z myślą o Pannach Młodych
Sprawdź koszyk
Twój koszyk:
0,00zł
Home › Reklamacje

Reklamacje

Zwroty/wymiany/reklamacje

W przypadku gdy zamówienie nie będzie spełniać Państwa oczekiwań, mają Państwo możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów razem z oryginalnymi metkami oraz bez znamion użycia.

Koszty przesyłki zwracanego lub wymienianego towaru pokrywa producent, ale dotyczy to tylko towarów wadliwych. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Aby Państwa sprawa mogła zostać szybko rozpatrzona, zabezpieczony przed uszkodzeniem towar należy odesłać na adres:

ul. Traugutta 111
71-300 Szczecin

z dopiskiem "Sklep Lillien Reklamacja"

Do przesyłki należy dołączyć opis przyczyny zwrotu lub wymiany.

Niezbędny również do anulowania zamówienia jest odesłany do nas
paragon fiskalny oraz protokół zwrotu/reklamacji wraz z podpisem

Protokół zwrotu 

(Aby ściągnąć protokół należy kliknąć w powyższy odnośnik)

Informujemy, że do dokonania zwrotu/reklamacji wymagane jest nadesłanie na adres mailowy sklepu numeru konta bankowego w celu zwrotu środków.

Uwaga: w przypadku zwrotu welonów bardzo prosimy o zabezpieczenie welonu w taki sposób, aby wszyty grzebyk się nie połamał
(odradzamy wysyłkę w kopercie). W przypadku uszkodzenia modelu Lillien.pl zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zwrotu/reklamacji



‹ Powrót