Suknie ślubne, welony, okrycia, dodatki

PolskiPolski
Sklep internetowy z szeroką ofertą produktów. Stworzony z myślą o Pannach Młodych
Sprawdź koszyk
Twój koszyk:
0,00zł
Home › Regulamin

Regulamin

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.lilien.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.lilien.pl jest prowadzony przez firmę:

P.P.H. Mercator
Traugutta 111 71-300 Szczecin
Nip: 852-104-63-68
Regon: 810714043

3. Adres do korespondencji:

Traugutta 111 71-300 Szczecin

Adres mailowy: dodatkislubne1@gmail.com

4. Zakup w sklepie internetowym Lillien.pl o adresie internetowym www.lillien.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie". Zakup jest możliwy po zarejestrowaniu się na serwisie.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienie telefoniczne można składać w godzinach podanych w zakładce Kontakt. Wszystkie zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą przekazane do realizacji następnego dnia roboczego.

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, sklep internetowy zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.

10. Firma P.P.H. Mercator zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.lilien.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

12. Firma P.P.H. Mercator wystawia paragon fiskalny lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z numerem NIP.

13. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową z możliwością bezpłatnego odbioru towaru w siedzibie sklepu Traugutta 111, Szczecin (po wcześniejszym umówieniu telefonicznym na godzinę).

14. Płatności dokonuje się przedpłatą przelewem. Bank Millenium, numer konta: 60 1160 2202 0000 0002 4858 2788

15. Płatność za pobraniem jest możliwa do kwoty 499 zł. Przy zamówieniach od kwoty 500 zł wzwyż jedyną możliwą płatnością jest przedpłata przelewem.

16. W przypadku chęci wymiany produktu przez Kupującego na inny rozmiar/kolor tego samego produktu pokrywa on tylko i wyłącznie koszt samej dostawy do i od producenta z powrotem do Kupującego.

17. Sklep internetowy Lillien.pl zobowiązuje się do dostarczenia wszystkich artykułów poza sukniami ślubnymi w ciągu 7 dni. Suknie ślubne zostaną dostarczone najpóźniej w ciągu 30 dni od otrzymania wpłaty i złożenia zamówienia. W przypadku gdyby realizacja w określonych czasie nie była możliwa zastrzega prawo do anulowania zamówienia bądź poinformowania kupującego

18. Sklep internetowy Lillien.pl dokłada wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane w jak najkrótszym czasie. Sprzedający zastrzega dobie jednak prawo do przedłużenia czasu oczekiwania na zamówienia w sytuacjach niezależnych takich jak brak dostępności materiału, błąd firmy kurierskiej, bądź też trwającego sezonu i zwiększonej ilości zamówień. O zaistniałej sytuacji Lillien.pl zobowiązuje się poinformować Kupującego, a w przypadku chęci rezygnacji do zwrotu środków w całości za zamówienie. Więcej informacji znajduje się w działach Dostawa i Reklamacje na stronie sklepu. Informacje o zmianie czasu oczekiwania będą również pojawiać się na głównej stronie sklepu w zakładce Aktualności.

19. Koszt dostawy na terenie Polski ponosi Kupujący w wysokości 15 złotych przy płatności przelewem. Przy dostarczaniu paczki za pobraniem doliczana jest prowizja dla kuriera w wysokości 4,99 zł.  Zamówienia są dostarczana przez firmę kurierską GLS.

20. Kupujący ma prawo do zareklamowania lub zwrotu produktu w ciągu 14 dni. Otrzymuje on zwrot wszystkich pieniędzy pod warunkiem, że towar jest w stanie nienaruszonym. Sprzedający zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia reklamacji w przypadku, gdy wada nie jest wadą fabryczną lub nie leży po stronie Sprzedającego.

21. Lillien.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania oraz odmówienia zrealizowania zamówienia na ilość większą niż dwa produkty z tej samej kategorii tematycznej o czym, w przypadku wystąpienia tejże sytuacji, niezwłocznie poinformuję Kupującego. Przykładowe zamówienie może zostać zedytowane według woli Kupującego, bądź anulowane.

22. Lillien.pl informuję, że w przypadku niezależnym od sklepu, mogą wystąpić sytuację, w których dostawca materiałów wycofa materiały niezbędne do wykonania zamówionych modeli, co może skutkować brakiem możliwości zrealizowania zamówienia. Sprzedający zobowiązuję się poinformować o takiej sytuacją niezwłocznie Kupującego oraz dokonać zwrotu środków pieniężnych, jeśli wpłynęły, w jak najszybszym czasie.

23. Zwrot środków za reklamacje/zwroty/anulowane zamówienia następują po otrzymaniu towaru przez Sprzedającego, lub jeśli z zamówienia zrezygnowano po otrzymaniu informacji o rezygnacji. Warunkiem otrzymania zwrotu jest podanie konta bankowego drogą mailową, Sprzedający t.j. Lillien.pl ma w obowiązku poinformować o tym Kupującego.

III. Odstąpienie od umowy

24. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny oraz zmiany prawne dotyczące sklepów internetowych z dnia 13 czerwca 2014 roku, dyrektywa UE 2011/83/UE).

‹ Powrót