Regulamin jest częścią Regulamin wewnetrznego sklepu internetowego Lillien.pl i dotyczy wyłącznie zamówień na modele niestandardowe lub modyfikacji modeli zawartych w ofercie sklepu. Pełny regulamin sklepu znajduje się w zakładce Regulamin.
Z racji trwającego sezonu i dużej ilości zamówień szycie na zamówienie jest aktualnie niedostępne ( z wyjątkiem welonów )
Złożenie zamówienia indywidualnego wiąże się z akceptacją poniższego regulaminu.
1 §
Lillien.pl, nazywane dalej Usługodawcą (Sprzedający), jako sklep internetowy producenta dodatków ślubnych PPH Mercator Dariusz Filipczak (NIP 852-104-63-68) oferuje również klientom detalicznym,nazywanymi dalej Usługobiorcą (Kupujący) produkty na specjalne zamówienie.
2 §
Zamówienia indywidualne można składać drogą mailową pod adresem dodatkislubne1@gmail.com lub telefonicznie dzwoniąc pod numer 601 171 907
3 §
Usługobiorca jest zobowiązany zapłacić za produkt indywidualny przedpłatą przelewem całą kwotę.
Płatności dokonuje się przedpłatą przelewem. Bank Millenium, numer konta: 60 1160 2202 0000 0002 4858 2788
4 §
Czas realizacji zamówień indywidualnych jest taki sam jak w wypadku produktów ze strony, to znaczy, 14 dni roboczych na dodatki: welony, okrycia, płaszcze, halki, rękawiczki oraz 30-60 dni roboczych w przypadku sukien ślubnych i wizytowych.
5 §
Usługodawca zobowiązany jest do informowania Usługobiorcy o postępach w realizacji jego zamówienia na życzenie Usługobiorcy.
6 §
Usługobiorca zobowiązany jest samemu wykonać pomiar, według którego Usługodawca wykona produkt. Zamiast tego Usługobiorca może zaakceptować tabele rozmiarów Usługodawcy, dotyczy to również przypadków, w których poprawki lub zmiany naniesione na katalogowy produkt nie ingerują w tabele rozmiarów.Rozmiary XS oraz powyżej XL traktowane są również jako zamówienia indywidualne.
Jak się mierzyć http://www.lillien.pl/Jak-mierzyc/4/31/
Tabele są dostępne tutaj http://www.lillien.pl/Okrycia-Mercator/4/25/
7 §
Usługodawca zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia reklamacji w przypadku, gdy produkt zostanie wykonany dokładnie według zaleceń i wykonanych wcześniej przez Usługobiorcę pomiarów. W przypadku oczywistego błędu (wykonanie nie według wytycznych, skazy itp.) Usługodawcy wszystkie reklamacje będą przyjmowane tak jak w regulaminie sklepu internetowego w ciągu 14 dni.
Regulamin
http://www.lillien.pl/regulamin/4/2/
8 §
Cena produktu w przypadku usługi szycia na zamówienie (wymiary) ulega zmianie od + 30 do + 50 % w zależności od produktu.
9 §
Koszt dostawy produktów szytych na zamówienie to 15 złotych. Paczka wysyłana jest firmą kurierską GLS.
10 §
Zamówienie indywidualne wiąże się z akceptacją informacji konsumenckiej.
11 §
Informacja konsumencka musi zostać nadesłana skanem bądź pocztą wraz z czytelnym podpisem zamawiającego.