Najpopularniejszy polski sklep ślubny według SimilarWeb

PolskiPolski
Sklep internetowy z szeroką ofertą produktów. Stworzony z myślą o Pannach Młodych
Sprawdź koszyk
Twój koszyk:
0,00zł
Home › Lillien.pl - FAQ (Najcześciej zadawane pytania)

Lillien.pl - FAQ (Najcześciej zadawane pytania)

Drogie Przyszłe Panny Młode ! :)

Z racji dość sporego już czasu funkcjonowania naszego sklepu postanowiliśmy wyjść naprzeciw i ułatwić wybór oraz zakupy w naszym sklepie tak jak to możliwe. W związku z tym prezentujemy najczęściej zadawane do tej pory pytania związane z modelami, bądź też realizacją zamówień. Zapraszamy do zapoznania się z naszym FAQ!
Lista będzie na bieżąco uzupełniania.

1. Czy welon posiada grzebień?

Wszystkie nasze welony posiadają w standardzie przezroczysty grzebyk estetycznie owinięty tiulem. Istnieje również możliwość uszycia welonu bez grzebienia na życzenie.

2. Czy posiadają Państwo zdjęcie modeli w kolorze kremowym/ivory ?

Prawie wszystkie zdjęcia modeli są wykonane dla wersji białych, natomiast posiadamy dwa zdjęcia modeli w odcieniu kremowym, do których link zamieszczamy poniżej. Odcień jest oczywiście analogiczny, a dla niektórych modeli jest to dokładnie ten sam materiał.

https://www.lillien.pl/Suknia-Slubna-Model-A-361/513/
https://www.lillien.pl/Suknia-slubna-A-362/520/

3. W jaki sposób oraz w czym wysyłają Państwo paczki ?

Wszystkie modele są spakowane najpierw w przezroczyste opakowanie, a następnie starannie spakowane do kartonu o wielkości zależnej od zamówionego produktu (welon, bolerka, suknie). Zamówienia wysyłane są kurierem DPD. W wyjątkowych sytuacjach przesyłka zostaje spakowana w kartonowe koperty (np. podwiązki lub szale)

4. Jaki jest czas dostawy/realizacji ?

Czas dostawy na terenie całej Polski to 1 dzień roboczy. Czas realizacji jest zależny od modelu i kategorii, dla większości przypadków dla welonów i okryć jest to około 2-3 dni. Czas realizacji na suknie to w przybliżeniu ok 40 dni, jednak w zależności od sezonu zamówienie może być zrealizowane szybciej lub wolniej. W przypadku, gdyby chcieli Państwo znać dokładny czas oczekiwania najlepiej jest się z nami po prostu skontaktować telefonicznie lub mailowo podając model jego kolor oraz rozmiar (jeśli dotyczy) oraz wersję (jeśli istnieje). Wysyłka na terenie Polski to koszt 15/20 złotych w zależności od formy płatności.

5. Czy wysyłają Państwo paczki za granicę ?

Realizujemy zamówienia do każdego miejsca na świecie, cennik dla Europy znajdą Państwo w linku poniżej, jeśli chodzi o inne części świata oferujemy transport samolotowy - o cenę dotycząca konkretnego kraju najlepiej zapytać nas bezpośrednio drogą telefoniczną lub mailową - zawsze staramy się znaleźć jak najtańszą ale jednocześnie bezpieczną formę transportu (firmy kurierskie).

https://www.lillien.pl/Transport-za-granice/4/36/

6. Jak zapinana jest halka?

Wszystkie halki posiadają specjalistyczną elastyczną gumę, a więc nie mają zapięcia. Możemy zapewnić, że jest to najlepsze rozwiązanie.

7. Czy posiadają Państwo "coś ciepłego?"

Oczywiście, posiadamy ocieplane modele przeznaczone na zimniejsze okresy w roku. Listę ocieplanych oraz zimowych modeli można znaleźć klikając w link poniżej.

https://www.lillien.pl/ocieplane/1/49/
https://www.lillien.pl/sztuczne-futerka/1/12/

8. Czy można u Państwa przymierzyć/odebrać zamówiony model

Jesteśmy pracownią, a więc nie oferujemy przymiarek, natomiast jak najbardziej można u nas zobaczyć i odebrać zamówione modele

9. Czy mogą Państwo uszyć welon/bolerko jak na zdjęciu?

Na to pytanie ciężko odpowiedzieć jednoznacznie, a powtarza się ono bardzo często. Dotyczy to zwłaszcza welonów. W większości przypadków jesteśmy w stanie uszyć podane modele. Zaznaczamy jednak, że indywidualne zamówienie wiąże się jednocześnie z rezygnacją prawa do zwrotu zgodnie z polskim prawem.

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji

Lillien.pl

‹ Powrót